2011-02-14

Tack så hjärtligt!

I dag är det alla hjärtans dag. Det kan man fira på lite olika vis. Tanken är väl att dagen ska präglas av romantik. Därför köpte jag en ask geléhjärtan till kvällens årsmöte med Folkpartiet i Skarpnäck.
Romantik?

Årsmötet blev en mycket hjärtlig tillställning. Folkpartiets kultur- och fastighetsborgarråd Madeleine Sjöstedt var årsmötestalare och berättade med sin vanliga entusiasm om hur vi kan göra Stockholm till en ännu bättre stad att leva i.

Även om borgarrådets besök var uppskattat så var det nästan ännu roligare att se några nya ansikten på mötet. Nya medlemmar tillför alltid nya perspektiv och ny energi, det var därför väldigt glädjande att några av dem även ville engagera sig i styrelsearbetet.

Ett arbete som för övrigt kommer att ledas av mig, eftersom medlemmarna på årsmötet valde mig till ordförande för Folkpartiet i Skarpnäck. Jag är väldigt glad och stolt över att ha blivit vald till ordförande och hoppas kunna göra något bra av uppdraget under kommande år. Ett hjärtligt tack vill jag rikta till medlemmarna i Skarpnäck för att ni gett mig ert förtroende!

Inga kommentarer: