2007-02-05

Snyggt vid soffan

Idag fick jag äntligen hem det (stort tack till Maria) - mitt efterlängtade soffbord. Jag beställde det i december och det har legat i möbelaffärens lager sen mellandagarna, men först nu har jag kunnat hämta det. Soffbordet heter Cana och kommer från EM Möbler. Och passar väldigt bra till min nya soffa.

För den som till äventyrs är nyfiken på hur det hela ser ut - voila:


Själv tycker jag det blev omåttligt tjusigt. (Det är förstås tillåtet att ha en avvikande uppfattning, men jag är inte intresserad av att höra den ;-)

3 kommentarer:

Petter Envall sa...

Jo jag maste halla med om att det var ratt stiligt! Jag antar att du nu kommer forvandlas till en "glasunderlaggs-Stalin" om du nu inte redan ar det...;))

Men du forstar val att du nu maste kopa ett matbord som haller samma stil. Ditt nuvarande Lutherhjalpenbord ar inte riktigt vardigt det soffbordet (och lyxvaningen i ovrigt);)
/P

annalin sa...

Jag tycker nog också att tjusigheten fick mig att tappa andan. Och vill du imponera på damer - genom att vädja till deras moderskänslor dvs - så poängterar du förstås avsaknaden av vassa hörnor samt hur rolig kryplekplats det kommer att bli...

Förövrigt undrar jag när ni brukat träffas o spela NE-spel...man blir lite smått avundsjuk...känns som jag varit borta från RF så länge att alla blev ett enda stort brödra/systraskap..?
//anna

Jesper Svensson sa...

Petter: Jag delar din uppfattning när det gäller mitt matbord. Tyvärr är möbelkontot tömt för närvarande (är ju fortfarande skuldsatt för dina gamla byråer och garderober).

Anna: Tänk att jag hittat en möbel som även småbarnsföräldrar kan uppskatta :-) Blir själv lite sugen på att krypa runt lite.

Vi har bara spelat NE-spelet en gång. Men det blir nog fler gånger (kan tänka mig att Elin vill ha revansch ;-). Klart du ska va med då!